Alphega România organizează în fiecare an o serie de evenimente dedicate farmaciștilor și administratorilor de farmacii independente, care fac parte din comunitate. Conferințele Alphega au adresabilitate la nivel național, acestea desfășurându-se în cinci dintre cele mai importante orașe din țară: Oradea, Craiova, Sibiu, Iași și București. Evenimentele fac parte din Programul Național de Pregătire Alphega, care însumează peste 180 de evenimente locale, regionale și naționale pe parcursul unui an, organizate pentru cele peste 680 de farmacii din comunitate.
Conferințele sunt facilitate de către medici, specialiști în comunicare, resurse umane și administrarea afacerilor, care creează deopotrivă un cadru de învățare și dezbatere a provocărilor și oportunităților din piață. Farmaciștii au acces la teme care să îi ajute să comunice mai eficient cu pacienții, să intervină prompt în întâmpinarea nevoilor acestora, atât în ceea ce privește recomandările de tratament, cât și prevenția și controlul unor boli cronice, cum sunt diabetul, bolile cardiovasculare și cele pulmonare. Toate aceste subiecte sunt construite in jurul rolului și responsabilității pe care farmacistul le are în asigurarea succesului terapeutic alături de cadrele medicale.
Administratorii de farmacii din comunitatea Alphega primesc în cadrul conferințelor cele mai noi informații din vânzări, inovații de produse și servicii în farmacie la nivel european, precum și instrumente, care să îi ajute să creeze un mediu de lucru motivant pentru angajații lor, care se traduce mai departe într-o implicare crescută atât în ceea ce privește activitățile din echipă, cât și în relația cu pacienții din farmacie.
Cea mai recentă serie de conferințe Alphega a început în decembrie 2019 la Oradea. Au urmat evenimentele din Craiova, Sibiu și Iași. Ultima conferință din aceast an va avea loc la București.